Z deníku lyžaře

11.03.2022 21:12

Můj milý deníčku,

dnešek, tedy pondělí 28. 2., byl pro mě hodně náročný den. V 8:00 hodin, hned po tom, co jsme do autobusu naložili všechna naše zavazadla, jsme vyjížděli od Motorestu a jeli jsme k našemu novému dočasnému domovu, k hotelu Koník v Karolince. Představ si, že hned první den jsme šli odpoledne lyžovat do skiareálu Kyčerka, kde jsme jeli skibusem. Rozdělili jsme se do týmu podle toho, jak nám to šlo. Jak už jsem ti psala, neumím lyžovat, takže jsem skončila v týmu třetím. Po mých poměrně neúspěšných pokusech se na lyžích udržet, jsem to nakonec zvládla. Po večeři měla nachystanou zábavu na večer první skupina a připravila si hry jako židličkovaná a papučovaná, takže jsme si to užili.

dnes je úterý, další den na lyžáku. Celý den jsme lyžovali a s třetím týmem jsme se naučili, co jsou to špagety a pizza, takže jsem se naučila brzdit. Dokonce jsem si vyzkoušela jet na vleku a ,,sjet" sjezdovku. Řekněme, že jsem více padala, než jela, ale nic se mi nestalo, takže super. Dnešní večer měla zábavu nachystaná druhá skupina a hráli jsme příbory a další různé hry.

dnes je středa, lyžovali jsme jen dopoledne a řekněme, že už jsem se naučila sjet sjezdovku. Odpoledne jsme šli na procházku k jezeru Balaton a večer jsme měli nachystaný program my, tedy třetí skupina. Připravili jsme si poznávání filmů podle emoji a hru Popelku.

Můj milý deníčku,

dnes je čtvrtek a budeme lyžovat zase celý den. Dopoledne jsme jezdili na sjezdovkách a odpoledne nás čekal slalom. I když jsem ze začátku byla proti, sjela jsem ho a šlo mi to. Po lyžování jsme si začali balit kufry, jelikož nás čekala poslední noc na lyžáku. Večer jsme měli diskotéku, která byla skvělá. Moc jsem si to užila.

dnes je pátek a taky poslední den na lyžáku, dneska jedeme domů. Ráno jsme vystěhovali pokoje a šli naposledy lyžovat. Měli jsme taky nejlepší rozcvičku, protože jsme si k ní pouštěli hudbu. Po obědě jsme už jenom čekali na autobus, který měl zpoždění, a tak jsme k Motorestu dorazili o hodinu později, tedy v 15:25. Lyžák jsem si moc užila, naučila jsem se lyžovat, mám na něj vzpomínky, na které nikdy nezapomenu a jsem za to ráda (fotogalerie).